SEARCH AND SHARE:

Custom Search

Saturday, January 30, 2010

Special Thanx










Program Pelangsingan badan terhebat



Salam sejahtera... Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih pada rakan saya iaitu En SYAMSULHAIRI YAAKOP yang telah memperkenalkan SD2 ini pada saya. 

Pada mulanya saya hanya ingin menjadi pengguna sahaja. Namun, hasil penerangan daripada ketua kumpulan DARWIZZ CLUB ini berjaya menambat hati saya untuk terus manjadi distributor dan membeli 26 tin. Beliau banyak memberi galakkan, nasihat dan tunjuk ajar yang berguna. 
Permintaan SDII ini amat tinggi. Bayangkan pada Disember lepas, dalam masa 3 minggu upline saya sahaja (En SYAMSUL) berjaya jual hampir 90 tin keseluruh Malaysia. 

So, jika berminat hubungi saya terus melalui 013-3407576 ya......Sama sama kita work together.....dan ambil tempat yang terawal....jangan biarkan orang lain ambil dulu tempat kita ini.... 

AMBIL LANGKAH PERTAMA ANDA:
MENDAFTAR SEBAGAI AHLI NZ NEW IMAGE (RM50 dikenakan sebagai yuran pendaftaran).

Telefon saya sekarang di 013-3407576.